Teman-temanku

Google+ Followers

Wednesday, August 3, 2011

myMetro | Kesan DNA babi

Jangan duk makan dah benda-benda yang syubhat gini tau!
Kalau tak benda nih pun..lain kali, nak beli apa2 produk makanan tue, mesti check dulu tanda HALAL dari JAKIM tuee. Tak mo yg cop halal Siam ke, negeri lain ker..
Kalau kes dah ada cop halal JAKIM, tapi masih diragui jugak, tue depend pada korang la..

Bayangkanlah..benda yg kita makan nih akan jadik darah daging kita. Pastu nanti nak pass ke DNA tubuh badan kita yg tak berapa elok nih kat anak, cucu, cicit, ciut kita nanti?
Kesian diorang tau. So, berusahalah untuk jaga badan kita, bukan untuk kita saja, tapi untuk mendapatkan zuriat keturunan yg baik2 dan soleh/ah. Barulah boleh produce anak2 yg hebat macam Imam Syafie, Imam Nawawi, Imam Ghazali dan lain2 lagik la eh..

klik bawah nie untuk baca lebih lanjut tentang makanan "lok cing" nih..
|
myMetro | Kesan DNA babi


ambo kata:- adulayai...kembang tenggorok aku nih bile teringat benda ni duk jual merata2 kat Perlis nih. Pastu ramai pulaks yg duk tak sabar nak tempah dan makan benda nih.
ARGHHHH!! tensen! kalau dah termakan benda2 yg TAK HALAL nih, pesan USTAZku dulu, cepat2 la BERTAUBAT!!!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Follow by Email